مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-16ورزشي

راه اندازی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شاهین شهر


شهردار شاهین شهر از راه اندازی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شاهین شهر به عنوان مجموعه متمرکز تدوین و راهبری برنامه های کلان در حوزه ارتباطات، - ایسنا/اصفهان شهردار شاهین شهر از راه اندازی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شاهین شهر به عنوان مجموعه متمرکز تدوین و راهبری برنامه های کلان در حوزه ارتباطات، تعاملات و مشارکت های اجتماعی خبر داد.

سعید ابریشمی راد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های کالبدی شاهین شهر، اظهار کرد: شاهین شهر با حضور شهروندانی جوان، تحصیل کرده و با وجود زیرساخت های مناسب فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حضور مجموعه ای از گرایش ها و سلایق با پراکندگی های فراوان می تواند کانون توجه در برنامه های مشارکت اجتماعی و فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه معنای علمی توسعه شهری افزایش ظرفیت های اجتماعی است، افزود: عدم ایجاد پایگاه اجتماعی مشخص و ضعف ارتباط گیری با شهروندان یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف در مخاطب پذیری و استقبال عمومی از برنامه های شهرداری در سالیان گذشته است.

شهردار شاهین شهر با تأکید بر استفاده مؤثر و مفید از ظرفیت رسانه ها برای توسعه فضای اجتماعی شهر و همچنین همکاری با آنان برای اطلاع رسانی و دریافت بازخورد مؤثر به منظور ارتقای خدمت رسانی، خاطرنشان کرد: مجموعه مرکز ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شاهین شهر

راه اندازی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شاهین شهر