مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-16سياسي

نقش انقلاب اسلامی در ارتقاء جایگاه علمای اهل سنت استان


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان گفت: ائمه جمعه با استفاده درست از جایگاه امامت جمعه، شکر عملی را به جا بیاورند و فراموش نکنیم که قبل از انقلاب اسلامی، - علمای اهل سنت از چنین جایگاهی برخوردار نبودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان در گردهمایی ائمه جمعه شهرستان های خاش و تفتان، ضمن اشاره به برکات ماه رجب، دو ماه رجب و شعبان را فرصتی برای خودسازی و هم چنین کسب آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان عنوان کرد و اظهار داشت: استغفار و دعا در این ماه باعث می شود انسان روحش را پالایش کند و شایسته دریافت رحمت الهی گردد.

امام جمعه زاهدان با گرامی داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی، با بیان این که انقلاب اسلامی با لطف الهی و حرکت مردمی و نیت اسلام خواهی شروع شد و به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: مردم در راه آرمان هایشان به خیابان ها آمده و شهید دادند و در ادامه مقاومت کردند و در شرایطی که دوست و دشمن تصور نمی کرد، این انقلاب پیروز شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان وبلوچستان گفت: دشمنان 43 سال برای از بین بردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و هر توطئه ای که می توانستند علیه نظام به کار بردند اما انقلاب اسلامی هم چنان با وجود همه تهدیدها و تحریم ها روی پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش انقلاب اسلامی در ارتقاء جایگاه علمای اهل سنت استان

نقش انقلاب اسلامی در ارتقاء جایگاه علمای اهل سنت استان