مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-16سياسي

مخالف واگذاری بیمارستان شهدا به بخش خصوصی هستیم


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: اگر بیمارستان دولتی شهدا واگذار شود اجحاف درحق مردم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید لطف الله سیاهکلی مرادی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس از بیمارستان دولتی شهدای شهرستان آبیک به همراه علی علیجانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک، اظهار کرد: شهرستان آبیک یک شهرستان کارگرنشین بوده و مردم به بیمارستان دولتی شهدا نیاز دارند و تنها امید مردم این شهرستان محسوب می شود.

وی افزود: سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک مخالف جدی واگذاری بیمارستان دولتی شهدا به بخش خصوصی است و شورای تامین شهرستان آبیک هم در برابر این موضوع، موضع گرفته و از حقوق مردم در بهره مندی از خدمات دولتی بیمارستان شهدا دفاع کرده و می کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: با دعوتی که از نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی داشتیم، وی امروز در شهرستان حضور یافت و در جریان مشکلات و مسائل مختلف تنها بیمارستان دولتی قرار گرفت.

صادق پور اضافه کرد: بیمارستان شهدا باید به همین شیوه دولتی باقی بماند و به مردم خدمات ارائه دهد که می طلبد تجهیزات و نیروی متخصص این بیمارستان تامین و تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف واگذاری بیمارستان شهدا به بخش خصوصی هستیم

مخالف واگذاری بیمارستان شهدا به بخش خصوصی هستیم