مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-16سياسي

فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه ترویج شود


امام جمعه کرمان خواستار ترویج و رواج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه شد.

- ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در مراسم گرامیداشت شهید شیخ علی ایرانمنش ضمن تسلیت سالروز شهادت این شهید بزرگوار به جامعه فرهنگی استان و خانواده وی از برگزاری یادواره شهید شیخ علی ایرانمنش در روز بیست و دوم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه معلمی، عالم بودن و شهید بودن سه ویژگی برجسته شهید ایرانمنش است، تاکید کرد: صفات اخلاقی و رفتاری شهید ایرانمنش باید برای جامعه دانش آموزی و فرهنگی ترویج و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه شهید ایرانمنش معلم بود و معلم به لحاظ تأثیرگذاری و واقعیت جامعه بشری یک جایگاه ممتاز را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد: معلم با روح و روان انسان سر و کار دارد پس کلمه معلم در افراد تحول درونی و انقلاب به وجود می آورد و منشأ خیرات و برکات فراوان است.

وی با اشاره اینکه شهید ایرانمنش عالم به دین و عادل به دین بود، گفت: نگاه معلم به مدرسه و دانش آموز از جایگاه عالم دین نگاه کاملاً پیشرفته و پیشتاز است و در دانش آموز تأثیر گذاری زیادی دارد.

علیدادی با بیان اینکه شهید ایرانمنش معلم عالم شهید است، اظهار داشت: این سه ویژگی برجسته شهید ایرانمنش هستند که باید در جامعه فرهنگی و دانش آموزی ترویج و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه ترویج شود

فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه ترویج شود