مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-16سياسي

تخریب بیش از 300 سازه غیرمجاز در بهبهان/


مدیر امور آب منطقه شرق سازمان آب و برق خوزستان گفت: تصرفات غیرمجاز در بستر فعال و سیلابی رودخانه مارون در شهرستان بهبهان شامل 300 سازه در بیش از 30 هکتار رفع تصرف شد.

- به به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، اخیرا آزادسازی حریم رودخانه ها و زمین هایی که به تصرف زمین خواران در آمده است به مسائل مهم و پربحث خبرگزاری ها و رسانه ها تبدیل شده است.

در بهبهان نیز رفع تصرف و آزادسازی حریم رودها و برخورد با تغییرات غیر مجاز کاربری اراضی کشاورزی در دست اقدام قراره گرفته که در همین راستا یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پیرو احکام صادره قضایی جهت آزادسازی حریم بستر رودخانه مارون امروز با هماهنگی صورت گرفته با کلیه دستگاه های اجرایی و انتظامی شهرستان بهبهان سازه های غیرمجاز در حریم رودخانه مارون تخریب و آزادسازی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در ادامه نیز با احکام صادر شده از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی که موجب تغییر کاربری غیرمجاز شده بود جلوگیری شد.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان با هرگونه تخلف در حریم رودخانه و اراضی کشاورزی برخورد قاطع می کند.

  آزاد سازی بیش از 30 هکتار از حریم رودخانه مارون مهدی خواجه پور مدیر امور آب شرق خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بیش از 300 سازه غیرمجاز در بهبهان/

تخریب بیش از 300 سازه غیرمجاز در بهبهان/