مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-16ورزشي

صیادمنش احتمالا به بازی با رنجرز می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اللهیار صیادمنش که پس از انتقال به هال سیتی انگلیس در دو مسابقه متوالی چمپیونشیپ مقابل پرستون و دربی کانتی به عنوان یار جانشین به میدان رفت و حضور تعویضی در زمین داشت، - مهاجم ایرانی هال سیتی روزهای پایانی مصدومیتش را پشت سر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اللهیار صیادمنش که پس از انتقال به هال سیتی انگلیس در دو مسابقه متوالی چمپیونشیپ مقابل پرستون و دربی کانتی به عنوان یار جانشین به میدان رفت و حضور تعویضی در زمین داشت، شب گذشته برای دومین بازی پیاپی دور از فهرست نفرات تیمش در این رقابت ها بود.

این مهاجم ایرانی که به خاطر سپری شدن مراحل انتقال اش به هال سیتی انگلیس در اردوی اخیر تیم ملی ایران و دو بازی مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و امارات غایب بود، دو دیدار چمپیونشیپ را هم از دست داده است.

تیم فوتبال هال سیتی انگلیس شب گذشته در حالی در دیدار معوقه هفته بیست وپنجم چمپیونشیپ انگلیس مقابل تیم رده نُهمی شفیلد یونایتد قرار گرفت و به تساوی بدون گل رضایت داد که اللهیار صیادمنش را به خاطر آسیب دیدگی برای دومین دیدار متوالی در اختیار نداشت.

صیادمنش که با آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران مواجه شده است، پس از غیبت در دیدار مقابل تیم صدرنشین فولام، در مسابقه این هفته براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادمنش احتمالا به بازی با رنجرز می رسد

صیادمنش احتمالا به بازی با رنجرز می رسد