مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-16سياسي

طرح جامع اصلاح قوانین انتخاباتی روی میز کمیسیون امورداخلی کشور


رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی جامع برای اصلاح قوانین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها با هدف اجرایی شدن سیاست های بالا دستی خبر داد.

- رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی جامع برای اصلاح قوانین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها با هدف اجرایی شدن سیاست های بالا دستی خبر داد.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با ایسنا، درباره اظهار نظرهای متعدد در خصوص ضرورت اصلاح قوانین انتخاباتی کشور، بیان کرد: بر اساس سند بالادستی که در خصوص انتخابات در سال 95 ابلاغ شد و در راستای اجرایی شدن این سیاست های ابلاغی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها نیز به این نتیجه رسید که اصلاح قوانین انتخابات چه در حوزه ریاست جمهوری چه در حوزه مجلس شورای اسلامی و چه در حوزه شوراهای اسلامی شهر و روستا ضرورت دارد و تاکنون جلسات متعددی نیز در خصوص چگونگی اجرایی شدن این سیاست های انتخاباتی با اصلاح قانون برگزار شده است.

طرحی جامع برای اصلاح قوانین انتخاباتی در حال آماده سازی و جمع بندی نهایی است نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه اصلاح قانون انتخابات در دستور کار کمیسیون امورداخلی کشور قرار دارد، تصریح کرد: طرح جامعی در این زمینه در حال آماده شدن است که هر سه حوزه را در برم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع اصلاح قوانین انتخاباتی روی میز کمیسیون امورداخلی کشور

طرح جامع اصلاح قوانین انتخاباتی روی میز کمیسیون امورداخلی کشور