مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-16سياسي

تصویب کلیات بودجه 1401 شهرداری رشت/نگاه حمایتی شورا به خانه مطبوعات گیلان


کلیات بودجه پیشنهادی سال 1401 شهرداری رشت به مبلغ دو هزار و بیست میلیارد تومان در صحن شورای رشت به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در بیست و ششمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر و روز مرد اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: اگر تمام درختان قلم شوند، تمام دریاها مرکب و تمام انس و جن کاتب، باز هم نمی توانند ذره ای از فضایل علی (ع) را بنویسند.

  محمد حسین واثق کارگرنیا به نامگذاری سالروز میلاد امام علی (ع) به نام روز پدر و مرد افزود: نامگذاری این روز به نام پدر و مرد نشانه جایگاه والای آنان است و یاد و خاطره تمامی مردان ایران اسلامی که با نثار جان خود از آرمان های انقلاب دفاع کردند را گرامی می داریم و به روح پاک تمامی پدران خفته در خاک درود می فرستیم.

  وی با بیان اینکه 28 بهمن مصادف با سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علی ها است، گفت: حضرت زینب (س) پیام آور کربلا بودند که اجازه ندادند واقعه تلخ کربلا و ظلم و فساد یزید و یزیدیان در کربلا باقی بماند.

  کارگرنیا با اشاره به بغض و کینه آل امیه از اهل بیت (ع) و حضرت زینب (س) تصریح کرد: داعش که برگرفته از همان افکار پلید است قصد داشت نسبت به تخریب بارگاه حضرت زینب (س) اقدام کند که با ورود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات بودجه 1401 شهرداری رشت/نگاه حمایتی شورا به خانه مطبوعات گیلان

تصویب کلیات بودجه 1401 شهرداری رشت/نگاه حمایتی شورا به خانه مطبوعات گیلان