مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:222022-02-16سياسي

سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی شاهراه زندگی در جهان امروز است


رییس انجمن سواد رسانه ای ایران با اشاره به اینکه گسست فکری و عاطفی بدترین اتفاق بی سوادی در فضای مجازی است گفت: سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی شاهراه زندگی در جهان امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمک بسیار کرد اما به کمک سواد رسانه ای می توانیم از آسیب های اجتماعی، عصبی و جسمی پدیده فضای مجازی جلوگیری کنیم.

مسعودی با اشاره به اینکه گسست فکری و عاطفی بدترین اتفاق بی سوادی در فضای مجازی است و این موضوع بنیاد خانواده را تهدید می کند، سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی را شاهراه زندگی در جهان امروز دانست.

رییس انجمن سواد رسانه ای ایران با تاکید بر فرهنگ سازی مناسب درباره فناوری ها گفت: این وظیفه تک تک ما است که مهارتهای سواد رسانه ای را برای پیشگیری از مشکلات متعدد در جهان امروز بیاموزیم.

این استاد علوم ارتباطات دانشگاه با تاکید بر نیاز کشور به زیرساخت های ملی فضای مجازی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مدیران و مسئولان عملکرد صحیح و تصمیم گیری های مناسب در قبال فضای مجازی نداشته اند و به نظر می رسد باید آموزش سواد مجازی و سواد رسانه ای را برای مسئولان جدی بگیریم.

وی برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی سواد رسانه ای را از مهم ترین فعالیت های انجمن سواد رسانه ای ایران برای فراگیر کردن آموزش سواد رسانه ای در جامعه عنوان کرد و افزود: انجمن همراه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی شاهراه زندگی در جهان امروز است

سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی شاهراه زندگی در جهان امروز است