مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:272022-02-16اقتصادي

54 درصد مددجویان اردبیل شماره اشتراک خود را به ثبت رسانده اند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 54 درصد مددجویان کمیته امداد اطلاعات مربوط به اشتراک آب، برق و گاز خود را در سامانه مورد نظر به ثبت رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین دشتی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت ثبت اطلاعات خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سامانه ارائه خدمات رایگان آب، برق و گاز در اردبیل اظهار کرد: هر چند در سال جاری قرار بود با ثبت اطلاعات قانون رایگان بودن انشعابات مددجویان کمیته امداد به انجام برسد اما ثبت اطلاعات آنها در سامانه با برخی مشکلات روبه رو شده است.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل 42 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند که قرار است با همکاری دستگاه های مرتبط ثبت اطلاعات این خانوارها اعم از اشتراک آب، برق و گاز به انجام رسیده و این خانوارها خدمات رایگانی را در استفاده از این زیرساخت ها داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تعلل 10 ماهه در ثبت این اطلاعات مانع از اجرای قانون مصوب مجلس در محاسبه رایگان بها مصرفی آب، برق و گاز شده که انتظار می رود هر چه سریع تر با ثبت این اطلاعات خانوارهای تحت پوشش از مزایای این قانون استفاده کنند.

در این جلسه مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز به آغاز ثبت اطلاعات خانواده های تحت پوشش بهزیستی و مددجویان اشاره کرد و افزود: کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 درصد مددجویان اردبیل شماره اشتراک خود را به ثبت رسانده اند

54 درصد مددجویان اردبیل شماره اشتراک خود را به ثبت رسانده اند