مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-16اقتصادي

استمرار طرح بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در استان همدان


معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: بازرسی ، نظارت و کنترل کالاهای اساسی از ابتدای دی ماه آغاز و همچنان ادامه دارد.

- به گزارش، حسین فضلی چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی موضوع قانون انتزاع به جز شورای آرد و نان از ابتدای دی ماه در اختیار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است، عنوان کرد: در این راستا، تعداد 13 نیرو از سازمان صنعت معدن و تجارت برای کمک به بازرسی به این سازمان مأمور شده اند و همزمان با دستور مقام عالی وزارت جهاد در دهم آذرماه 1400 مانور و پایش ها آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا پایش محصولات اساسی کشاورزی در سراسر کشور از جمله استان همدان با 25 اکیپ سه نفره برگزار شد و عملاً برنامه رصد و پایش و نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی کلید خورد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان افزود: در خصوص بازرسی و نظارت بر کنترل کالاهای اساسی از ابتدای دی ماه با انتقال بخشی از نیروهای سازمان معدن در حوزه بازرسی به سازمان جهاد آغاز شده است.

این مسئول با تصریح بر اینکه در این خصوص از ابتدای دی ماه تاکنون تعداد دو هزار و 117 مورد بازرسی از 6 گروه کالایی انجام شده است، ادامه داد: این بازرسی ها در 6 گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار طرح بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در استان همدان

استمرار طرح بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در استان همدان