مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 20:122022-02-16اقتصادي

30 درصد اقتصاد دولتی در وزارت کار است/سیاست اصلی وزارت اجرای زیست بوم اشتغال است


معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 30 درصد اقتصاد دولتی در وزارت کار است که می تواند به رشد اقتصادی کشور کمک کند.

- ایسنا/لرستان معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 30 درصد اقتصاد دولتی در وزارت کار است که می تواند به رشد اقتصادی کشور کمک کند.

علی حسین رعیتی فرد در خصوص اجرای چهار برنامه و ابرپروژه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اجرای زیست بوم اشتغال، ساماندهی بنگاه های اقتصادی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رفع فقر مطلق با اصلاح نظام یارانه ای و بهبود ارائه خدمت صندوق های وابسته از جمله برنامه های این وزارتخانه است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی وزارت کار اجرای زیست بوم اشتغال است، افزود: هم اکنون طراحی زیست بوم اشتغال کشور را انجام دادیم و براساس آمایش سرزمین و پتانسیل ها و اقلیم و جغرافیا با هدف اشتغالزایی و رفع بیکاری در کشور انجام خواهد شد.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاشمان این است که دغدغه مردم در بحث ایجاد اشتغال را به حداقل برسانیم.

30 درصد اقتصاد دولتی در وزارت کار است که می تواند به رشد اقتصادی کشور کمک کند رعیتی فرد عنوان کرد: ساماندهی بنگاه های اقتصادی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دغدغه های وزیر و تیم مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد اقتصاد دولتی در وزارت کار است/سیاست اصلی وزارت اجرای زیست بوم اشتغال است

30 درصد اقتصاد دولتی در وزارت کار است/سیاست اصلی وزارت اجرای زیست بوم اشتغال است