مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-16اجتماعي

حسن قاسم پور مدیرکل جدید محیط زیست استان اردبیل شد


آیین تکریم و معارفه مدیرکل محیط زیست استان اردبیل برگزار و حسن قاسم پور به عنوان مدیرکل جدید حفافظت محیط زیست استان اردبیل معرفی شد.

- در این مراسم مدیرکل محیط زیست استان اردبیل اصل 50 قانون اساسی را به عنوان اصل ارزشمند در نگاه پایدار به مسایل زیست محیطی یادآور شد و اظهار کرد: به دور از نگاه نامتوازن و تخریب گر ما خودمان را همراه توسعه پایدار و همگن می دانیم و ضرورت همراهی با مسئولان استان را اعلام می کنیم.

حسن قاسم پور تصریح کرد: محیط زیست به دور از آسیب های آزاردهنده باید مورد توجه قرار گیرد چرا که منابع اصلی و ارزشمند حیات انسان آب، خاک و هوا به دور از آلاینده ها باید زمینه زیست سالم را فراهم کند.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد در دوره جدید مسئولیت در کنار پرکاری و تلاش هوشمندانه محیط زیست را از حالت انفعال و روزمرگی خارج کرده و به عنوان یک مجموعه فعال و در عین حال سرآمد در حوزه های مختلف مشارکت بیشتر مردم را نیز شاهد باشیم.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل افزود: در قالب مسئولیت اجتماعی بهتر است از طریق رسانه ها آموزش و انتقال پیام ها و مفاهیم در این حوزه انجام شده و ما زمینه تحول زیست محیطی را بر مبنای نگرش صحیح شاهد و ناظر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن قاسم پور مدیرکل جدید محیط زیست استان اردبیل شد

حسن قاسم پور مدیرکل جدید محیط زیست استان اردبیل شد