مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-16اقتصادي

ضرورت راه اندازی خط تولید تراکتور در خوزستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: استان خوزستان بزرگترین استان از لحاظ کشاورزی است و احتیاج به احداث خط تولید تراکتور در این استان وجود دارد.

- خدارحم امیری زاده در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی که امروز(27 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های قبل دو ویژگی بسیار مهم دارد؛ هرسال نمایشگاه در این محل بر پا می شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال قبل نتوانستیم این نمایشگاه را بر پا کنیم اما امسال این نمایشگاه به نحو بسیار مطلوب بر پا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه نمایشگاه های سال گذشته به صورت عمومی برگزار می شد اما امسال به صورت تخصصی برگزار شد، افزود: 85 تولید کننده که در این نمایشگاه غرفه دایر کردند، آخرین تکنولوژی، فناوری و سیستم های نوین خود را در این نمایشگاه ارائه دادند.

وجود این نمایشگاه ها برای کشاورزی کشور و استان بسیار مناسب است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ویژگی دوم این نمایشگاه این است که همزمان با افتتاح نمایشگاه، برای اولین بار مسئولین فناوری و مکانیزه تمام استان ها در این نمایشگاه حضور دارند و این نمایشگاه، موقعیت خوبی برای تولیدکنندگان و موسسه های داخلی است تا تولیدات خود را به عرصه ظهور برسانند و آخرین دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی خط تولید تراکتور در خوزستان

ضرورت راه اندازی خط تولید تراکتور در خوزستان