مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 20:372022-02-16اقتصادي

بهره برداری از 167 مسکن مددجویی در اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 167 مسکن مددجویی برای خانوارهای تحت حمایت، که فاقد منزل مناسب بودند احداث و به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 167 منزل مددجویی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل تحویل داده شد که این مددجویان از نبود مسکن مناسب رنج می بردند که ساخت منزل مقاوم و مناسب برای آنها در اولویت برنامه های کمیته امداد قرار گرفته بود.

وی با اعلام اینکه بیش از 33 میلیارد و 400 میلیون تومان به منظور ساخت این منازل هزینه شده است، افزود: مبالغ هزینه شده برای هر واحد مسکونی، از منابع بلاعوض این نهاد، کمک های خیران، تسهیلات بانکی و بلاعوض بنیاد مسکن و آورده های مددجویی تامین شده است.

تامین مسکن خانوارهای نیازمند مناطق محروم جزء اولویت ها است دشتی با اشاره به اینکه ساخت منزل برای خانوارهای نیازمند پرجمعیت ساکن در مناطق محروم از مهم ترین برنامه های این نهاد است، تشریح کرد: تلاش داریم مشکل مسکن مددجویانی که در مناطق محروم با ضریب محرومیت 6، 7 و 8 سکونت دارند و فاقد مسکن مناسب هستند را با یاری خیران و دستگاه های اجرایی رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 167 مسکن مددجویی در اردبیل

بهره برداری از 167 مسکن مددجویی در اردبیل