مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-16اقتصادي

پارک باغشمال و خانه های تاریخی در تملک شهرداری تبریز در بلاتکیفی به سر می برند


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در حال حاضر پارک باغشمال و چندین خانه تاریخی در تملک شهرداری تبریز در بلاتکیفی به سر می برند و از این امکان استفاده خاصی نمی شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  سیدکاظم زعفرانچیلر، اظهار کرد: طرحی با عنوان صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی  ارائه شده که نیاز است آن را در کمیسیون های سرمایه گذاری و برنامه و بودجه به صورت دقیق بررسی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: کلیات طرح صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی این است که هرسال مبلغ مشخصی از درآمد شهرداری به صندوق واریز شود تا در این راستا اقدامات در خورشانی صورت گیرد.

زعفرانچیلر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در حال حاضر پارک باغشمال و چندین خانه تاریخی در بلاتکیفی به سر می برند و از این امکان استفاده خاصی نمی شود، اگر اعضای کمیسیون تمایل داشته باشند فهرست 12 ساختمان موجود را تهیه و در دستور کار کمیسیون قرار دهیم تا نسبت به این امر تصمیماتی اتخاذ شود.

احد صادقی، دبیر کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز هم  در این جلسه گفت: طرح صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی نیازمند تحقیق بوده و بهتر است در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک باغشمال و خانه های تاریخی در تملک شهرداری تبریز در بلاتکیفی به سر می برند

پارک باغشمال و خانه های تاریخی در تملک شهرداری تبریز در بلاتکیفی به سر می برند