مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 21:222022-02-16اجتماعي

حتی یک دانش آموز نباید از تحصیل باز بماند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به ترک تحصیلی تعدادی از دانش آموزان در زیست بوم کرونا گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که حتی یک دانش آموز در استان از تحصیل باز نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در این نشست با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت کشور است، تاکید کرد: همه افراد جامعه باید خود را برای توسعه آموزش و پرورش مسئول بدانند.

وی انسداد مبادی بی سوادی را لازمه ریشه کنی بی سوادی در جامعه دانست و افزود: فرمانداران، بخشداران، شورای شهر و روستا و دهیاران با آموزش و پرورش در راستای شناسایی افراد بی سواد و دانش آموزان لازم التعلیم همکاری کنند.

رضایی با اشاره به ترک تحصیلی تعدادی از دانش آموزان در زیست بوم کرونا گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که حتی یک دانش آموز در استان از تحصیل باز نماند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از نذر خدمت جهادی 2 هزار و 560 آموزگار با سابقه کار بالای 20 سال در مدارس ابتدایی استان خبر داد و افزود: در راستای تثبیت یادگیری دانش آموزان در زیست بوم کرونا نیازمند اختصاص بودجه ویژه توسط استانداری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی یک دانش آموز نباید از تحصیل باز بماند

حتی یک دانش آموز نباید از تحصیل باز بماند