مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 21:372022-02-16سياسي

فارس به دلیل ضعف مدیریت گذشته منابع آبی خود را از دست داده است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارس به دلیل مدیریت های ضعیف گذشته منابع آبی خود را از دست داده است، از بی توجهی به ظرفیت های بخش خصوصی برای انتقال آب انتقاد کرد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارس به دلیل مدیریت های ضعیف گذشته منابع آبی خود را از دست داده است، از بی توجهی به ظرفیت های بخش خصوصی برای انتقال آب انتقاد کرد.

ابراهیم عزیزی چهارشنبه 27 بهمن در نشست شورای آب فارس که با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان در استانداری فارس برگزار شد، اظهار کرد: فارس استانی است که به دلیل مدیریت های ضعیف، منابع آبی خود را از دست داده و مدیران ناکارآمد مشکلات جدی در این راستا ایجاد کرده اند.

او با بیان اینکه دولت با توجه به منابع مالی محدود قادر نیست تنش آبی استان را حل کند، افزود: چاره کار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است، البته اگر برای آن مانع ایجاد نکنیم! رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس ادامه داد: وقتی بخش خصوصی نیز وارد عرصه می شود نباید دست و پای او را ببندیم و به انحای مختلف برایش مانع ایجاد کنیم.

عزیزی افزود: نیاز آبی شهرستان شیراز در آینده 250میلیون متر مکعب است و این در حالی است ما با خط اول و دوم از سد درود زن تنها 60میلیون لیتر مکعب آب می توانیم به این شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس به دلیل ضعف مدیریت گذشته منابع آبی خود را از دست داده است

فارس به دلیل ضعف مدیریت گذشته منابع آبی خود را از دست داده است