مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 21:522022-02-16بين الملل

فون در لاین: اتحادیه اروپا بدون گاز روسیه هم زمستان خود را سر خواهد کرد


رییس کمیسیون اتحادیه اروپا روز چهارشنبه با اشاره به تبعات احتمالی تشدید تنش ها میان مسکو و غرب اعلام کرد که کشورهای عضو اتحادیه بدون گاز روسیه می توانند زمستان خود را سر کنند.

- رییس کمیسیون اتحادیه اروپا روز چهارشنبه با اشاره به تبعات احتمالی تشدید تنش ها میان مسکو و غرب اعلام کرد که کشورهای عضو اتحادیه بدون گاز روسیه می توانند زمستان خود را سر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، اورسولا فون در لاین، رییس کمیسیون اتحادیه اروپا در نشستی درباره روابط با روسیه و اوکراین که با حضور چارلز میشل، رییس شورای اروپا و جوزپ بورل، نماینده عالی روابط خارجی و سیاست امنیتی اتحادیه اروپا در مجمع عمومی پارلمان اروپا برگزار شد، سخنرانی کرد.

اورسولا فون در لاین در این خصوص تصریح کرد که اتحادیه اروپا به جهت تنوع بخشی به منابع تامین گاز مورد نیاز خود دیگر متکی به مسکو نیست و می تواند تا پایان زمستان امسال بدون گاز روسیه امورات خود را بگذراند.

خانم فون در لاین در این خصوص یادآور شد: ما فرضیه های قطع جزیی یا کامل گاز روسیه را در صورت تشدید تنش ها بر سر بحران اوکراین بررسی کرده ایم.

وی سپس خطاب به نمایندگان کشورهای عضو که در نشست عمومی روز چهارشنبه پارلمان اروپا گردهم آمده بودند، گفت: امروز می توانم بگویم که برای زمستان امسال مشکلی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فون در لاین: اتحادیه اروپا بدون گاز روسیه هم زمستان خود را سر خواهد کرد

فون در لاین: اتحادیه اروپا بدون گاز روسیه هم زمستان خود را سر خواهد کرد