مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 22:172022-02-16ورزشي

لیگ یک کشور/شکست تیم بسکتبال ارومیه مقابل توفارقان آذرشهر


تیم خانه بسکتبال ارومیه در نخستین دیدار از رقابت های دور برگشت لیگ دسته یک کشور از گروه ب از تیم قدرتمند توفارقان آذرشهر شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از ارومیه، رقابتهای دور برگشت گروه ب لیگ دسته یک باشگاه های کشور از امروز چهارشنبه 27 بهمن ماه به دنبال انصراف تیم خانه بسکتبال اسدآباد با حضور 3 تیم در ارومیه آغاز شده است.

در نخستین و تنها دیدار مسابقه این رقابت ها عصرچهارشنبه تیم خانه بسکتبال ارومیه (صدر نشین دور رفت)در مصاف با توفارقان آذرشهر با نتیجه 89 بر 54 مغلوب شد.

در دومین روز این پیکارها از ساعت 17 تیم های خانه بسکتبال ارومیه و پاس ناجا کامیاران  به مصاف هم می روند و تیم آذرشهر استراحت دارد.

این مسابقات به میزبانی تیم خانه بسکتبال ارومیه به مدت چهار روز در سالن شهید رجایی این شهر، با شرکت سه تیم حاضر در گروه ب پیگیری می شود.

تیم های حاضر در این گروه از 27 تا 30 بهمن ماه جاری به صورت دوره ای به مصاف هم می روند و هر تیم 2 بازی خواهد داشت و مراسم اختتامیه نیز عصر روز شنبه 30 بهمن به انجام می رسد.

برای تیم ارومیه سجاد سیدی، مجتبی افشاریان، سینا الله وردیزاده، ناصر عمری، متین شکر الله زاده، مهدی مهدی پور، علی مختاری، محمد زینالی بیگ زاده، اکبر زرین (کاپیتان)، امیرحسین علوی فر، امین خاتمی و سینا بیگ زاده با سرمربیگری احمد نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ یک کشور/شکست تیم بسکتبال ارومیه مقابل توفارقان آذرشهر

لیگ یک کشور/شکست تیم بسکتبال ارومیه مقابل توفارقان آذرشهر