مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 23:572022-02-16بين الملل

واکنش رسانه های صهیونیستی به سخنرانی سید حسن نصرالله


خبرنگار شبکه کان اسراییل در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد، نصرالله علنا می گوید که اسراییل در مسیر زوال است.

- به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جریان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید مقاومت واکنش نشان دادند.

چند سایت اسراییلی بر اظهارات سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه حزب الله توانایی تبدیل هزاران موشک به موشک های نقطه زن را دارد تاکید کردند.

شبکه 12 اسراییل به نقل از سخنان سید حسن نصرالله نوشت: حزب الله سال ها است که می تواند موشک های خود را به موشک های نقطه زن تبدیل کند و نیازی به تأمین موشک های نقطه زن از ایران ندارد.

خبرنگار شبکه کان اسراییل نیز گفت: نصرالله علناً اعلام کرد که اسراییل در مسیر زوال است.

دنی سیترینوویچ کارشناس اسراییلی نیز اعلام کرد: حرکت حزب الله به سمت تولید پهپادها ارتباط با ایران را کاهش می دهد و این مسئله باعث می شود که اسراییل نتواند مسیرهای حمل و نقل پهپادها را خنثی کند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عصر چهارشنبه در سخنانی در مراسم فرماندهان شهید مقاومت، گفت: ما این توانایی را داریم که هزاران موشک خود را به موشک های نقطه زن تبدیل کنیم و از سال ها قبل این روند را شروع کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رسانه های صهیونیستی به سخنرانی سید حسن نصرالله

واکنش رسانه های صهیونیستی به سخنرانی سید حسن نصرالله