مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 00:222022-02-16حوادث

کشف 100 کیلو شیشه افغانی در ارومیه/باند سلاح در سردشت منهدم شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان از کشف بیش از 100 کیلو گرم شیشه افغانی در ارومیه، خبر داد.

- ، سرهنگ شمس علی حق وردیان عصر چهارشنبه در تشریح جزییات این خبر اظهارکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی طی یک عملیات اطلاعاتی، موفق شدند افرادی را که در زمینه قاچاق مواد مخدر به صورت باندی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی بر موضوع مشخص شد که متهمان با دو دستگاه خودرو سواری پرشیا و پژو 405، در مسیر اشنویه -ارومیه در حال تردد هستند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در ادامه افزود: با هوشیاری مأموران طی عملیات ضربتی خودروهای متهمان توقیف که در بازرسی از آنها مقدار 105 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی کشف شد.

وی افزود: در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و 3 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف 5 میلیارد ریالی مواد مخدر کوکایین در ارومیه فرمانده انتظامی ارومیه نیز از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و کشف 181 گرم کوکایین در ایستگاه شهید کلانتری، خبر داد و گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، مأموران پلیس ایستگاه شهید کلانتری ارومیه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 کیلو شیشه افغانی در ارومیه/باند سلاح در سردشت منهدم شد

کشف 100 کیلو شیشه افغانی در ارومیه/باند سلاح در سردشت منهدم شد