مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 03:022022-02-16ورزشي

کسب سکو بازی های کشورهای اسلامی برای هندبال زنان دور از دسترس نیست


نایب رییس زنان فدراسیون هندبال گفت: در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی کشورهای غرب آسیا حضور دارند و می توان به نتیجه و سکوی این مسابقات امیدوار بود.

- نایب رییس زنان فدراسیون هندبال گفت: در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی کشورهای غرب آسیا حضور دارند و می توان به نتیجه و سکوی این مسابقات امیدوار بود.

  افسانه دهقانی در خصوص اعزام تیم ملی هندبال زنان به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: امروز یک جلسه در کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت هندبال زنان داشتیم.

ما توضیحات را ارائه کردیم.

هندبال زنان نشان داد که وقتی امکانات و شرایط در اختیارش گذاشته شود پتانسیل لازم را دارد تا ویترین خوبی از ورزش زنان را به نمایش بگذارد.

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال افزود: در شرایط بسیار سخت که کادر فنی را به دلیل بیماری در کنار بازیکنان نداشتیم برای اولین بار در هندبال زنان ایران سکوی چهارمی آسیا را گرفتیم و برای اولین بار در رشته های توپی زنان سهمیه جهانی کسب شد.

همه اینها نشان می دهد که در این رشته پتانسیل وجود دارد.

دهقانی در خصوص اعزام تیم های ملی دختران به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: دو رده دیگر تیم های ملی جوانان و نوجوانان هم قرار است به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان اعزام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب سکو بازی های کشورهای اسلامی برای هندبال زنان دور از دسترس نیست

کسب سکو بازی های کشورهای اسلامی برای هندبال زنان دور از دسترس نیست