مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 08:122022-02-17اقتصادي

ابهامات اموال بلوکه شده ایران در چین/ تجارت آزاد ایران و سوریه


پاسخی به ابهامات اموال بلوکه شده ایران در چین، مبادله کالا بین ایران و سوریه با تعرفه 4 درصد و آغاز برنامه جامع کنترل قاچاق کالا از 15 فروردین 1401 از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

- ، طی هفته پایانی بهمن ماه اتفاقات گوناگونی در حوزه صنعت، معدن و تجارت رقم خورد که شاید مهم ترین آنها پاسخی به ابهامات اموال بلوکه شده ایران در چین، گوشت قرمز و برنج ایرانی مشمول قیمت گذاری دستوری شدند، مبادله کالا بین ایران و سوریه با تعرفه 4 درصد، آغاز برنامه جامع کنترل قاچاق کالا از 15 فروردین 1401، قیمت مواد اولیه هر روز در حال تغییر و هشدار نسبت به زمین گیر شدن معادن باشد.

پاسخی به ابهامات اموال بلوکه شده ایران در چین ابهامات زیادی در مورد پول های بلوکه شده ایران در چین مطرح می شود که مجیدرضا حریری رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین در مصاحبه تفصیلی به مهر گفت: این 21 میلیارد دلاری که گفته می شود ما در چین داریم، همان ذخایر ارزی ما در کشورهای غربی است که به چین منتقل شده است بنابراین چینی ها پول خرید نفت از ایران را بلوکه نکرده اند.

در حال حاضر امکان انتقال این پول ها به بانک مرکزی وجود ندارد برای اینکه امکان افتتاح حساب از سوی بانک مرکزی در سایر کشورها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات اموال بلوکه شده ایران در چین/ تجارت آزاد ایران و سوریه

ابهامات اموال بلوکه شده ایران در چین/ تجارت آزاد ایران و سوریه