مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-17اقتصادي

تشکیل شرکت مس آذربایجان، مطالبه به حق مردم است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه تشکیل شرکت مس آذربایجان، مطالبه به حق مردم است، گفت: رونق صنایع معدنی و صنایع پایین دستی برای منطقه و استان حیاتی و ضروری است.

- صابر پرنیان در نشست مشترک با فرماندار و نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از همه ی ظرفیت ها برای تاسیس شرکت مس آذربایجان، اظهار کرد: در چندین هفته ی اخیر ضمن ملاقات با کارشناسان و مسولان صنایع مس کشور، تاسیس شرکت مس آذربایجان وارد فاز جدیدی شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاری در اولویت برنامه های تیم اقتصادی استان قرار دارد، افزود: منابع مالی استان نیز به سمت سرمایه گذاری های دارای اهمیت و و زودبازده سوق داده می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین بیان کرد: اثر هرگونه اقدام در جهت گشایش های اقتصادی و سرمایه گذاری باید در زندگی شهروندان مشاهده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، پرنیان در پایان تاکید کرد: یکی از مهتمرین ظرفیت ها، حضور نمایندگان مردم در کمیسیون های مهم مجلس شورای اسلامی است که باید از این امکان برای توسعه ی کسب و کارهای موفق بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شرکت مس آذربایجان، مطالبه به حق مردم است

تشکیل شرکت مس آذربایجان، مطالبه به حق مردم است