مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-17سياسي

سرپرست جدید فرمانداری بناب معرفی شد


با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، رضا لعلی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بناب معرفی و از زحمات شهریار فتحی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

- شهریار فتحی فرماندار سابق بناب طی سخنانی در این مراسم گفت: خدمت در هر بخش از نظام جمهوری اسلامی افتخار است و از دهه 70 تاکنون در هر مسئولیتی که بوده ام، صادقانه سعی کرده ام در خدمت مردم باشم.

وی، حضور در کنار مردم بناب را مایه ی مباهات و افتخار خود دانست و افزود: در طول این مدت از مردم بناب جز محبت، صمیمیت و وفای به عهد چیز دیگری ندیدم و مردم شهرستان بناب افراد سخت کوشی هستند که بهراحتی می توانند برای انجام کار خیر از مال و جان خود بگذرند.

فتحی خاطرنشان کرد: روزها و لحظات بسیار خوبی را در کنار مردم بناب داشته ام و لحظات تلخ هم زمانی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا دوستان و عزیزان خود را از دست دادیم.

فرماندار سابق بناب یادآور شد: لازم می دانم تا از تلاش و زحمات تمامی صاحبان صنایع که علیرغم مشکلات موجود اجازه ندادند لحظه ای چرخ تولید متوقف شود و یا کارگری بدلیل مشکلات کارخانه از کار بیکار شود، تشکر می کنم.

وی ضمن تشکر از حمایت های امام جمعه این شهرستان، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شورای اداری، هرگونه موفقیت را نتیجه وح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید فرمانداری بناب معرفی شد

سرپرست جدید فرمانداری بناب معرفی شد