مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-17سياسي

آزادسازی سواحل مازندران چقدر واقعی است؟


در حالی بحث آزادسازی سواحل داغ و تیتر همه رسانه ها شده است که شاید کمتر کسی معنای ‏واقعی حریم 60 متری دریا را بداند.

‏ - هرچند بسیاری از کارشناسان معتقدند آغاز بحث مهمی، چون آزادسازی سواحل در مازندران کار خوبی است کخ باید بسیار زودتر از این به وقوع می پیوست، اما نگاهی به خلع ید و رفع تصرف اراضی ساحلی نشان می دهد که ساحل های استان های ‏شمالی فقط فاصله 60 متری از نقطه اتصال دریا به ساحل را رعایت کرده اند؛ حال آنکه مبحث ‏رعایت حریم 60 متری دریا معنا و مفهومی پیچیده تر از ظاهر ساده آن دارد.

‏به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدر حالی بحث آزادسازی سواحل داغ و تیتر همه رسانه ها شده است که شاید کمتر کسی معنای ‏واقعی حریم 60 متری دریا را بداند.

‏موضوع رعایت حریم 60 متری دریا و آزادسازی سواحل استان های شمالی هرچند موضوع جدیدی ‏نبود و باید از سوی ساحل نشینان رعایت می شد، اما تا قبل از دستور موکد رییس دولت سیزدهم ‏چندان جدی گرفته نشده بود.

‏اولین بار 8 بهمن ماه و در سفر سیدابراهیم رییسی به استان گیلان بود که بحث آزادسازی سواحل ‏با پرسش یکی از خبرنگاران بار دیگر به سرخط خبر ها بدل شد؛ رییس جمهور در پاسخ گفته بود: ‏‏ دستگاه های اداری باید بیش از دیگران خود را موظف به رعایت قوانین بدانند و برای ایجاد و احداث ‏بنا باید مقید به قانون باشند، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی سواحل مازندران چقدر واقعی است؟

آزادسازی سواحل مازندران چقدر واقعی است؟