مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-17پزشكي

مردان قادر به مدیریت «استرس»، رابطه خوبی با «پدران» خود داشته اند


رییس انجمن روانشناسی تربیتی ایران با تاکید بر اهمیت نقش پدر در تربیت فرزندان و با بیان اینکه کمیت و کیفیت حضور پدر در خانواده ارتباط معناداری با افزایش سلامت روان فرزندان دارد، - گفت: مطالعه ای که اخیراً در مورد ارتباط پدران و پسران در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا فولرتون آمریکا انجام شد، نشان داد مردانی که رابطه دوران کودکی خود را با پدرانشان "خوب" توصیف می کردند، در برخورد با رویدادهای استرس ­زا قادر به مدیریت استرس و ناراحتی عاطفی بودند.

دکتر فریبرز درتاج در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مطالعه ای که اخیراً در مورد ارتباط پدران و پسران در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا فولرتون آمریکا انجام شد، نشان داد که رابطه پدر و پسر ممکن است بر نحوه برخورد پسران با استرس روزمره در زندگی خود (زمانی که بالغ می ­شوند)، تأثیر بگذارد.

در این مطالعه مردانی که رابطه دوران کودکی خود را با پدرانشان خوب توصیف می­ کردند، در برخورد با رویدادهای استرس ­زا روزانه، کمتر دچار تنش و اضطراب شده و قادر به مدیریت استرس و ناراحتی عاطفی بودند.

رییس انجمن روانشناسی تربیتی ایران، با اشاره به اینکه یافته های یاد شده از نمونه ای در سراسر کشور آمریکا و متشکل از حدود 1000 مرد جمع ­آوری شده که طی آن این مردان هر روز به مدت یک هفته در مورد موضوعات مختلف مورد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان قادر به مدیریت «استرس»، رابطه خوبی با «پدران» خود داشته اند

مردان قادر به مدیریت «استرس»، رابطه خوبی با «پدران» خود داشته اند