مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-17سياسي

بختیاری: خبر های خوبی در رفع محرومیت در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی بختیاری افزود: از مجلس یازدهم شورای اسلامی که به مجلس حامی محرومان نام گرفته می خواهم عنایت ویژه ای به طبقات محروم به خصوص مناطق روستایی و مناطقی که به لحاظ محرومیت دارای ضرایب 7، - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نیازمندان، محرومان و مددجویان کمیته امداد برای حل مشکلات اقتصادی خود چشم انتظار تصویب لایحه پیشنهادی دولت در خصوص افزایش بودجه سال 1401 این نهاد انقلابی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی بختیاری افزود: از مجلس یازدهم شورای اسلامی که به مجلس حامی محرومان نام گرفته می خواهم عنایت ویژه ای به طبقات محروم به خصوص مناطق روستایی و مناطقی که به لحاظ محرومیت دارای ضرایب 7، 8 و 9 هستند را داشته باشند.

وی با تاکید براینکه هم اکنون لایحه پیشنهادی دولت در خصوص بودجه 1401 در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، اظهارداشت: این لایحه پس از تصویب در کمیسیون تلفیق به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس نیز خواهد رسید و گره مشکلات اقتصادی نیازمندان، محرومان و مددجویان تحت حمایت این کمیته باز خواهد شد.

بختیاری با بیان اینکه برجستگی هایی که در مصوبات کمیسیون تلفیق به آن اشاره می شود در تبصره های 14، 16 و 18 از دقت بسیار بالایی در بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیاری: خبر های خوبی در رفع محرومیت در راه است

بختیاری: خبر های خوبی در رفع محرومیت در راه است