مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-17اجتماعي

رتبه دوم طلاق در میانسالی


کارشناس مسئول مشاوره بهزیستی خراسان رضوی گفت: معمولا بیشترین فراوانی طلاق مربوط به 7 سال اول زندگی است و در مرحله دوم بیشترین آمار طلاق متعلق به کسانی است که بیش از 25 سال در کنار یکدیگر زندگی کرده اند.

- دکتر حسن حاجی پور در گفت وگو با ایسنا درخصوص فراوانی آمار طلاق در دوران میانسالی گفت: آماری که در پژوهش ها و مقالات موجود ارائه می شود تاحدود زیادی با تعداد افرادی که برای طلاق به مراکز ما مراجعه می کنند، تطبیق دارد.

معمولا بیشترین فراوانی طلاق مربوط به 7 سال اول زندگی است و در مرحله دوم بیشترین آمار طلاق متعلق به کسانی است که بیش از 25 سال در کنار یکدیگر زندگی کرده اند.

وی با بیان اینکه درست است که فراوانی طلاق در افرادی که میانگین سن ازدواج شان از 25 سال گذشته به اندازه افرادی که در 7 سال اول زندگی به سر می برند، نیست ولیکن نارضایتی این افراد کم نیست، افزود: در 7 سال اول زندگی زمان می برد تا زن و شوهر با تفاوت های یکدیگر آشنا شوند.

در هر رابطه دونفره ای قطعا تعارض وجود خواهد داشت.

افراد تا زمانی که خلق وخو، شخصیت و شرایط یکدیگر را بفهمند زمان زیادی نیاز خواهند داشت.

متاسفانه بعد از فهمیدن این موارد نیز راهکارهای مواجه شدن با این اختلاف ها بسیار اشتباه است؛ زیرا آموزشی در این خصوص ندیده اند و دخالت های اطرافیان نیز به این تعارض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم طلاق در میانسالی

رتبه دوم طلاق در میانسالی