مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-17ورزشي

چرخ دوچرخه سواران با افزایش دلار نمی چرخد


سرمربی تیم دوچرخه سواری سپاهان گفت: صفر تا 100ورزش دوچرخه سواری از محصولات خارجی استفاده می شود و به قیمت دلار وابسته است، بسیاری از افراد به سبب گرانی و افزایش قیمت دلار، - این رشته را کنار گذاشتند.

مهران اسماعیلی سودرجانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کسب مقام اول تیم دوچرخه سواری بزرگسالان سپاهان در کشور، اظهار کرد: از سال93 به طور جدی با تیم دوچرخه سواری سپاهان در دو رده جوانان و بررگسالان وارد لیگ کشور شدم، تیم جوانان همگی بومی هستند و نایب قهرمان لیگ جوانان کشور شدند.

وی افزود: در تیم بزرگسالان سپاهان بیش از 60 درصد رکابزن بومی در اختیار داریم که در بخش پیست بر سکوی نخست و در بخش جاده جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند.

بازیکن سابق تیم ملی دوچرخه سواری، قهرمانی تیم سپاهان در لیگ را با اهمیت دانست و گفت: حدود 13 تیم در لیگ برتر حضور دارند که هر سال یک یا دو تیم اضافه یا حذف می شوند، اما سپاهان هرسال در بخش پیست بر سکوی قهرمانی ایستاده است.

این موضوع در حالی اتفاق افتاده که اصفهان هیچ پیست اختصاصی ندارد، بنابراین دستاورد بزرگی است.

اسماعیلی سودرجانی اضافه کرد: تیم سپاهان هرسال در فدراسیون جهانی ثبت نام می کند و می تواند به صورت کنتیننتال در مسابقات جهانی شرکت کند، اما سال 2022 به سبب شرایط شیوع ویروس کرونا نتوانستیم جز ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ دوچرخه سواران با افزایش دلار نمی چرخد

چرخ دوچرخه سواران با افزایش دلار نمی چرخد