مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-17پزشكي

مراکز منتخب تست کووید 19 در همدان افزایش می یابد


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه مراجعه به مراکز منتخب تست کووید 19 افزایش یافته است، گفت: هفت مرکز در این شهرستان برای انجام آزمایش کرونا پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر علیرضا رستمی کیا اظهار کرد: تعدادی از مراکز پیش بینی شده برای تست کرونا به صورت شبانه روزی فعال بوده همچنین 2 مرکز در شهرهای مریانج و قهاوند به مراجعان خدمات می دهند.

وی با بیان اینکه در این شرایط نیازی به گرفتن تست نبوده بلکه بروز علائم کرونا در شرایط همه گیری این ویروس به نشانه ابتلا به کرونا است اضافه کرد: برخی از کارمندان برای ارائه مدارک به محل فعالیت مبنی بر ابتلا به کرونا و استفاده از مرخصی استعلاجی مجبور به مراجعه به این مراکز هستند که طبق دستور استانداری می توان بدون نیاز به انجام تست به افراد دارای علائم البته با نظر پزشک مستقر در این مراکز، گواهی ابتلا به کرونا ارائه کرد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان از افراد دارای علائم کرونا خواست بدون نیاز به حضور در مراکز تجمیعی و اصرار به انجام آزمایش کرونا، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه خانگی اقدام های لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز منتخب تست کووید 19 در همدان افزایش می یابد

مراکز منتخب تست کووید 19 در همدان افزایش می یابد