مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-17سياسي

در طرح آزاد سازی سواحل، امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین می شود


استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه با دستور رییس جمهور بخش قابل توجهی از سواحل در استان هرمزگان رفع تصرف شد گفت: رفع تصرف از سواحل این استان با پایان مهلت 20 روزه در روز جمعه تکمیل می شود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه با دستور رییس جمهور بخش قابل توجهی از سواحل در استان هرمزگان رفع تصرف شد گفت: رفع تصرف از سواحل این استان با پایان مهلت 20 روزه در روز جمعه تکمیل می شود.

مهدی دوستی صبح امروز (28 بهمن ماه) در حاشیه بازدید از روند اجرای آزادسازی سواحل به نفع مردم در بندرعباس اظهار کرد: عطف به دستور رییس جمهور مبنی بر آزاد سازی سواحل به نفع مردم پس از یک روز از این دستور فرآیندهای آزادسازی سواحل در استان هرمزگان آغاز و مناطقی از حریم سواحل که توسط دستگاه های دولتی اشغال شده بود شناسایی شد.

وی افزود: خوشبختانه دستگاه های دولتی خودشان آزادسازی سواحل و رعایت حریم 60 متری را بعد از دستور رییس جمهور انجام دادند و بخش عمده ای از سواحل رفع تصرف و آزاد شده و امیدواریم تا پایان مهلت 20 روزه این کار انجام و دستور رییس جمهور به طول کامل اجرایی شود.

استاندار هرمزگان بیانئ کرد: در استان هرمزگان تقریبا یک محدوده 500 متری دیگری داریم که آن هم تا روز جمعه انجام خواهد شد و رفع تصرف از سواحل این استان تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طرح آزاد سازی سواحل، امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین می شود

در طرح آزاد سازی سواحل، امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین می شود