مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-17سياسي

سردار مجیدی: نیروهای مسلح با مردم قوت می گیرند


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نیروهای مسلح با مردم قوت می گیرندو دژ محکم امت و مردم نیز هستند گفت: تداوم و ایجاد حاکمیت به تنهایی و بدون نیروهای مسلح امکانپذیر نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: روالی است در سپاه که بعد از دوره فرماندهی سه یا چهارساله جابه جایی هایی صورت گیرد و قطعا این تغییر و تحولات باعث رشد و پویایی یک سازمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس به ما نشان داد اگر سازمانی به پیکره مردم وصل شود دوام آن همیشگی است گفت: افرادی که در مجموعه سپاه و بسیج تلاش می کنند بدانند که کار اساسی انجام می دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نیروهای مسلح با مردم قوت می گیرند عنوان کرد: امام علی(ع) 1400 سال پیش زمانی که در جنگ های متعددی شرکت کردند جملاتی را در حوزه نیروهای مسلح بیان کردند که امروز وقتی عمیق می شویم تصور می شود آنها را برای عصر حاضر بیان کردند.

وی با اشاره به اینکه حضرت فرمودند لشکریان دژ محکم امت و مردم هستند گفت: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید گفتند ارتش دوباره ساخته شود اما امام(ره) خیلی هوشیار بودند و می گویند اگرچه سران ارتش ضعیف شدند اما نباید از بین برود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مجیدی: نیروهای مسلح با مردم قوت می گیرند

سردار مجیدی: نیروهای مسلح با مردم قوت می گیرند