مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-17اقتصادي

90هزار میلیارد تومان اعتبار برای سازمان تأمین اجتماعی در بودجه 1401


محمد وحیدی، نماینده مردم 5 شهرخراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی یکی از سازمان های مهم بیمه گر در سطح کشور است، اظهار کرد: بیش از 45 درصد جمعیت اعم از افراد بیمه شده، مستمری بگیران، از کار افتادگان و… مستقیما با سازمان تامین اجتماعی مرتبط هستند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه ای از سال های گذشته انباشته شده بود، گفت: 89 هزار میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی با توجه به اینکه قوانین در استمرار پرداختی ها به نیروهای مستمری بگیر نیاز به متناسب سازی و همسان سازی داشت مصوب شد که از سهام دولتی به تامین اجتماعی واگذار شود.

از مصوبه سال گذشته نیر تقریبا 80 درصد محقق شده است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال 1401 مجدداً پیشنهاد کردیم در راستای پرداخت بدهی های دولت به تامین اجتماعی مصوبه دیگری از واگذاری سهام داشته باشیم، افزود: 90 هزار میلیارد تومان برای 1401 نیز مصوب شد که از طریق واگذاری سهام به سرمایه سازمان تامین اجتماعی اضافه شود و بخشی از این بدهی نیز در سال 1401 پرداخت شود.

وحیدی با تأکید براینکه اگر این فرآیند هرسال انجام می شد، سازمان تامین اجتماعی مطالبه ای از دولت نداشت، ادامه داد: نگاه به سازمان تامین اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90هزار میلیارد تومان اعتبار برای سازمان تأمین اجتماعی در بودجه 1401

90هزار میلیارد تومان اعتبار برای سازمان تأمین اجتماعی در بودجه 1401