مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-17سياسي

موزه قدیمی دفاع مقدس واگذار نمی شود/ افتتاح موزه جدید در سال آینده


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان از موزه قدیم اعزام و شهدا در این مکان به خانواده هایشان تحویل داده می شدند پس بنا نداریم این محل را به جایی واگذار کنیم.

- منوچهر ذوالفقاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه موزه قدیمی دفاع مقدس مکان مقدس برای مردم است، گفت: در زمان جنگ رزمندگان همگی از موزه قدیم اعزام و شهدا در این مکان به خانواده هایشان تحویل داده می شدند لذا قداست خاصی دارد و حتی اسم این مکان برای خیلی ها خاطرات شهدا را تداعی می کند پس بنا نداریم به جایی واگذار کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: ممکن است در بازه های زمانی خاص به پایگاه های بسیج و یا هیات مذهبی تحویل داده شود تا در مراسمات مذهبی را به یاد شهدا برگزار کنند.

پیشرفت 70 درصدی موزه جدید وی ادامه داد: موزه جدید نیز تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر 6 الی 5 گروه در ساختمان های داخلی موزه در مراحل ظریف کاری و نصب تأسیسات موزه در حال فعالیت هستند، برخی از تأسیسات لازم خریداری و مابقی در حال خرید است که در سال آینده ساختمان های موزه دفاع مقدس افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه قدیمی دفاع مقدس واگذار نمی شود/ افتتاح موزه جدید در سال آینده

موزه قدیمی دفاع مقدس واگذار نمی شود/ افتتاح موزه جدید در سال آینده