مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-17سياسي

توزیع بیش از 27 هزار پرس غذا و بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع)، 27 هزار و 700 پرس غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع)، 27 هزار و 700 پرس غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه این اقدام با همکاری مراکز نیکوکاری سطح استان و هم افزایی کمیته امداد انجام شده است، افزود: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) دو هزار و 100 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان های اسفراین، بجنورد، شیروان، راز، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان توزیع شده است.

وی در رابطه با اجرای طرح اطعام نیازمندان نیز در این ایام اظهار کرد: به همین مناسبت بیش از 25 هزار و 700 پرس غذای گرم توسط مراکز نیکوکاری سطح استان پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به کمک های خیران در تهیه گوشت مورد نیاز خانوارهای تحت حمایت نیز گفت: خیران استان 516 کیلوگرم گوشت قرمز به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند که توسط مراکز نیکوکاری توزیع شد و علاوه بر آن 232 کیلوگرم گوشت قرمز نیز توسط آستان قدس به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد که تمامی این گوشت ها با اولویت خانواده های بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 27 هزار پرس غذا و بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی

توزیع بیش از 27 هزار پرس غذا و بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی