مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-17سياسي

شرایط عمومی داوطلبان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد


شرایط عمومی داوطلبان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شرایط عمومی داوطلبان آزمون استخدامی اعلام شد، بر این اساس داوطلبان باید حتما تابعیت ایران را باشند، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان نیز یکی دیگر شرایط است، البته دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی، نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع کرده و دوره آموزش نظامی خود را طی کرده اند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی مشمول ماده (5 ) قانون مدیریت خدمات کشوری ثبتنام کنند.

این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر تا یکسال (12 ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون باید نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرایی استخدام کننده اقدام کنند.

در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف شده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط عمومی داوطلبان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد

شرایط عمومی داوطلبان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد