مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-17اقتصادي

بازرسی از صنوف در ایام پایانی سال تشدید می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بازرسی ها و اکیپ های نظارتی بر اصناف و بازاریان اردبیل در روزهای پایانی سال تشدید می شود.

- رامین صادقی در جریان بازدید مشترک با تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی و فعالان عرصه بازار در اردبیل اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت در مقابله با گران فروشی و توزیع عادلانه کالاهای اساسی مردم به ویژه در روزهای پایانی سال سعی ما بر این است تا با همکاری تعزیرات و سایر نهادها جلوی تخلفات احتمالی را بگیریم.

وی مطالبه اصلی مردم را دسترسی راحت به کالاهای اساسی و ممانعت از گران فروشی، کم فروشی و یا مقابله با احتکار اعلام کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت در تلاش است تا با افزایش اکیپ های نظارتی و تعزیراتی جلوی تخلفات احتمالی صنوف را گرفته و ثبات و آرامش را به بازار بازگرداند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به افزایش بی رویه برخی از کالاها نظیر برنج، گوشت و برخی مایحتاج ضروری مردم در ماه پایانی سال اشاره کرد و افزود: با توزیع این کالاها برای رفع نیاز مردم به ویژه برنج ایرانی و خارجی سعی بر این است تا تعادل در بازار برقرار شود.

صادقی به فعالیت 10 تیم نظارتی بر تهیه و عرضه نان در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: همچنان ارتقا کیفیت پخت توسط نانوایی ها مورد توجه است اما نارضایتی مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از صنوف در ایام پایانی سال تشدید می شود

بازرسی از صنوف در ایام پایانی سال تشدید می شود