مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-17سياسي

سند میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری تدوین شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه سند میراث فرهنگی استان تدوین شود، گفت: اعتبار مورد نیاز برای تهیه و تدوین سند میراث‎ فرهنگی استان برای سال آینده پیش بینی و اختصاص داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری علی شهریارپور با اشاره به تهیه و تدوین اسناد گردشگری و صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در سال های گذشته، اظهار کرد: بازنگری در این اسناد جزو اولویت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری به جایگاه و اهمیت ویژه حوزه های مرتبط با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اشاره و تصریح کرد: توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های این بخش ها در تسریع روند توسعه ای استان نقش آفرینی می کند، اعتبار مورد نیاز برای تهیه و تدوین سند میراث‎ فرهنگی استان برای سال آینده پیش بینی و اختصاص داده می شود.

وی یادآور شد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری به عنوان نمادی از فرهنگ، اصالت و تاریخ چهارمحال و بختیاری در شکوفایی همه جانبه این استان مؤثر بوده، این استان مهد گردشگری طبیعی، تاریخی، فرهنگیف مذهبی و سلامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری تدوین شود

سند میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری تدوین شود