مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-17سياسي

محبی پور: مسئولیت به دلسوزان مردم سپرده شود


طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، فرماندار جدید داراب معرفی و از فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

- پنجشنبه 28 بهمن و طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امام جمعه و مسئولان شهرستان داراب، ضمن قدردانی از اصغر فرودی فرماندار سابق، فرهاد سعدی، به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان معرفی شد.

اسماعیل محبی پور، معاون سیاسی استانداری فارس در این مراسم گفت: کسانی باید متولی کارهای مردم شوند که دلسوز مردم باشند و خود مبارزه کننده با فساد باشد، باید نظارت را در شهرستان بیشتر و معطلی مراجعان در ادارات را به ویژه در حمایت از تولید و توسعه کم کنیم.

محبی پور، افزود: جایگاه شهرستان داراب و قدر و منزلت مردم این شهرستان جایگاه ویژه ای است و به همین دلیل عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه دارد و نگاه توسعه محوری استان به این شهرستان نیز ویژه و خاص است.

محبی پور افزود: شهرستان داراب جزئ شهرستانهای کهن و شاخص و دارای شایستگی بالایی در سطح استان است و با وجود تمام پیشرفت هایی که در سالهای پس از انقلاب داشته به جایگاه واقعی خودش نرسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس اضافه کرد: اولین راه حل رشد و توسعه شهرستان داراب، احصا مسائل شهرستان داراب به تفکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبی پور: مسئولیت به دلسوزان مردم سپرده شود

محبی پور: مسئولیت به دلسوزان مردم سپرده شود