مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-17اجتماعي

18 واحد صنعتی آلاینده آبیک به دستگاه قضایی معرفی شدند


رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک از پایش روزانه و شبانه حدود 500 واحد صنعتی طی 11 ماهه امسال خبر داد و گفت: 18 واحد صنعتی به دلیل وجود آلایندگی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

- امید رحمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای جلوگیری از آلودگی هوا، آب، فاضلاب و پسماند علاوه بر پایش روزانه واحدهای صنعتی در حوزه استحفاظی و شهرک های صنعتی شهرستان آبیک نسبت به پایش شبانه آنها هم اقدام لازم صورت می گیرد که طی 11 ماهه امسال، از حدود 500 واحد صنعتی بازدید و پایش انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد واحد صنعتی پایش شده، برای بیش از 150 واحد اخطاریه صادر شده و 18  واحد صنعتی آلاینده هم به مراجع قضایی معرفی شده اند.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: برنامه پایش واحدهای صنعتی به صورت مستمر جهت نظارت و اجرای هر چه دقیقتر قوانین حفاظت از محیط زیست اجرا می شود که در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی، علاوه بر صدور اخطارهای محیط زیستی در صورت عدم رفع آلایندگی، طبق مقررات اقدام لازم انجام و ضمن درج در فهرست صنایع آلاینده به مراجع قضایی ارجاع و معرفی می شوند.

رحمانی اضافه کرد: در راستای اجرای قانون هوای پاک و کمیته اضطرار  آلودگی هوای استان قزوین،  در زمان بروز پدیده آلودگی هوا میزان پایش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 واحد صنعتی آلاینده آبیک به دستگاه قضایی معرفی شدند

18 واحد صنعتی آلاینده آبیک به دستگاه قضایی معرفی شدند