مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-17اقتصادي

سرمایه گذاری 6 هزار میلیارد تومانی در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی


رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیش از 6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی کشور صورت گرفت که 80 درصد آن تسهیلات بانکی است.

- به نقل از اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی کامبیز عباسی در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه ماشین آلات، ادوات و تجهیزات کشاورزی در اهواز، اظهار داشت: امسال یکی از بیشترین سرمایه گذاری ها در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی کشور صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در سال جاری بیش از 400 هزار هکتار از اراضی شالیزاری به صورت مکانیزه کشت و بیش از 550 هزار هکتار از اراضی شالیزاری به صورت مکانیزه برداشت شد.

رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: از حدود 8 میلیون هکتار گندم و جو آبی کشور بیش از 6 و نیم میلیون هکتار یعنی بالغ بر 84 درصد به صورت مکانیزه کشت شد، همچنین برای برداشت بیش از 95 درصد از اراضی غلات به وسیله کمباین برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه تجهیزات و لوازم مکانیزه کشاورزی زراعی، باغی، دام و طیور و آبزی پروری بیش از 523 شرکت در کشور وجود دارد.

پیش بینی سرمایه گذاری بیش از 7 هزار و 500 میلیارد تومانی در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی عباسی اذعان داشت: برای سال آینده بیش از 7 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 6 هزار میلیارد تومانی در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی

سرمایه گذاری 6 هزار میلیارد تومانی در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی