مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-17سياسي

سازمان محیط زیست: خشک شدن تالاب ها عامل داخلی تولید ریزگردهاست


شورای عالی محیط زیست کشور در دولت جدید هنوز تشکیل نشده است.

- شورای عالی محیط زیست کشور در دولت جدید هنوز تشکیل نشده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از شناسایی کانون های داخلی و خارجی ریزگردها خبرداد و گفت: خشک شدن بسیاری از تالاب ها عامل داخلی تولید ریزگردهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم ازکرمانشاه، علی سلاجقه در حاشیه سفر به استان کرمانشاه اظهار داشت: آلودگی های موجود ناشی از ریزگردهایی است که با توجه به خشک شدن بسیاری از تالاب ها و عدم بارش مناسب ایجاد شده است و در این رابطه کانون های داخلی و خارجی تولید این ریزگردها شناسایی شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: با کشورهای همسایه دیپلماسی فعالی را آغاز و نشست هایی با وزاری محیط زیست این کشورها برگزار کرده ایم تا کانون های گرد و غبار در کشورهای همسایه مدیریت شود و در داخل کشور نیز با همکاری وزارت جهاد کشاورزی این کانون ها مدیریت خواهد شد.

سلاجقه با اشاره به پیگیری موضوع آلودگی صنایع در کلانشهرها گفت: گام های عملیاتی برای موضوع آلایندگی ناشی از صنایع برای نخستین بار در دولت سیزدهم برداشته شد و 62 حکم با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرای مربوطه و با دبیری وزیر کشور تعیین شد که این احکام دارای بازه زمانی، نوع عملیات، محل تأمین و میزان اعتبار برای دستگاه های اجرایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان محیط زیست: خشک شدن تالاب ها عامل داخلی تولید ریزگردهاست

سازمان محیط زیست: خشک شدن تالاب ها عامل داخلی تولید ریزگردهاست