مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-17اقتصادي

تعیین قیمت میوه شب عید تا 20 اسفند ماه


قیمت پرتقال روی درخت بر اساس کیفیت میوه در مازندران حدود هفت هزار و 500 و در استان گیلان و گلستان هشت هزار و 500 تومان تعیین شد و به قیمت پایه میوه بر اساس سود باغدار رسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی برای خرید سیب و پرتقال شب عید از باغداران فرایند کشف قیمت انجام شده است و در 20 اسفندماه به قیمت ثابت می رسیم.

اسماعیل قادری فر در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: برای خرید سیب و پرتقال شب عید از باغداران فرایند کشف قیمت انجام شده است و در 20 اسفندماه به قیمت ثابت می رسیم.

وی گفت: یک گزارش انتقادی از روند خرید میوه شب عید در دو سه شب اخیر از رسانه ملی پخش شد و بلافاصله در جهت جهاد تبیین رسانه ملی لطف کرد و تربیون را در اختیار ما برای روشنگری قرار داد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی خطاب به مجری برنامه افزود: 17 اسفند سال گذشته شما در این بخش خبری، گفتگوی جنجالی درباره تنظیم میوه بازار شب عید و صف های طولانی مرغ را مدیریت کردید.

قادری فر گفت: پیش از قانون انتزاع، مسئولیت تولید بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و توزیع بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت بود، اما اکنون قانون انتزاع پس از هشت سال دوباره اجرا و همه مسئولیت های تولید و توزیع به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شده و تنها پاسخگوی حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین قیمت میوه شب عید تا 20 اسفند ماه

تعیین قیمت میوه شب عید تا 20 اسفند ماه