مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-17سياسي

سند میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری تدوین شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: سند میراث فرهنگی استان تهیه و تدوین شود.

- ، علی شهریارپور صبح پنجشنبه در نشست با مدیر کل و معاونان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای تهیه و تدوین سند میراث فرهنگی استان برای سال آینده پیش بینی و اختصاص داده می شود.

وی با اشاره به تهیه و تدوین اسناد گردشگری و صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری در سال های گذشته، تصریح کرد: بازنگری در این اسناد جزو اولویت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری به جایگاه و اهمیت ویژه حوزه های مرتبط با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اشاره کرد و ادامه داد: توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های این بخش ها در تسریع روند توسعه ای استان نقش آفرینی می کند.

شهریارپور عنوان کرد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری به عنوان نمادی از فرهنگ، اصالت و تاریخ استان، در شکوفایی همه جانبه این استان مؤثر است.

چهارمحال و بختیاری مهد گردشگری طبیعی و فرهنگی است وی با اشاره به ظرفیت های ویژه گردشگری استان، مطرح کرد: این استان مهد گردشگری طبیعی، تاریخی، فرهنگی، مذهبی و سلامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری تدوین شود

سند میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری تدوین شود