مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-17سياسي

آزادی 5 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در گرمی


رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی از آزادی 5 زندانی با مشارکت این اداره و جمعی از خیرین و بسیج حقوق دانان با پرداخت یک میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حمید بهاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی، خیرین و بسیج حقوق دانان شهرستان گرمی و با هماهنگی و معرفی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان، 5 نفر از زندانیانی که به دلیل بدهی یا ارتکاب به جرایم غیرعمد و نبود استطاعت مالی در بند بودند، با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال به شاکیان و اعلام رضایت آن ها به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی با تقدیر از همیاری خیرین در امر حبس زدایی از زندان ها افزود: بسیاری از زندانیان خلافکار نبوده و بر اثر حادثه در زندان هستند و لازم است فرهنگ آزادی این زندانیان را در جامعه نهادینه کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی ادامه داد: نیکوکاران شهرستان گرمی، تاکنون زمینه آزادی بسیاری از مددجویان نیازمند را فراهم کرده اند که شکل گرفتن خدمات اجتماعی،کمک های مؤمنانه و استمرار آن از اولویت های اداره تبلیغات اسلامی گرمی به شمار می رود.

بهاری بیان کرد: یکی از وظایف امامان محله، روحانیون طرح هجرت، مستقر و جهادی شهرستان گرمی، جذب خیرین، ارتقای سطح مشارکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 5 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در گرمی

آزادی 5 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در گرمی