مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-17اقتصادي

به جای پرداخت بسته های معیشتی شغل ایجاد کنید


در میزگرد تخصصی کارآفرینی به مصائب پیرامون تولید پرداخته شد و از مسائل مربوط به پیچیدگی و تعدد قوانین و دستورالعمل ها به عنوان اصلی ترین مشکلات کارآفرینی و تولید در کشور یاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس نظرسنجی های معتبر انجام شده عامل بسیاری از جرم ها و آسیب های اجتماعی وجود بیکاری است.

دولت ها همواره سعی در ایجاد شرایطی برای رونق گرفتن کسب و کار دارند اما در چندسال گذشته بسیاری از کسب و کارها و کارخانه ها با مشکلات متعددی روبه رو شدند و زمینه تعطیلی بسیاری از ان ها فراهم شد.

در میزگرد تخصصی با موضوع تاثیرات کارآفرینی بر کاهش آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته کارآفرینی در مجمع کارآفرینان ایران، علیرضا نبی (کارآفرین اجتماعی) و مجید سروش (کارشناس اقتصادی و مشاور اتاق بازرگانی ایران) به این سوال که دولت سیزدهم باید چه اقداماتی انجام دهد که اشتغال پایدار رقم بخورد و حمایت از کسب و کارها از مرحله شعار به عمل تبدیل شود پاسخ دادند.

تنها راه ایجاد امنیت گسترش اشتغال است علیرضا نبی اظهارکرد: برای گسترش کسب و کار و کاهش آسیب های اجتماعی می بایست فرهنگ کار و تلاش را در جامعه ایجاد کنیم.

برای شخصی که توانایی انجام کار و کسب رزق حلال دارد بسته های معیشتی هیچ تاثیری ندارد و کمکی به آن فرد نخواهد کرد و باید در آن فرد روحیه کار و تلاش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای پرداخت بسته های معیشتی شغل ایجاد کنید

به جای پرداخت بسته های معیشتی شغل ایجاد کنید