مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-17ورزشي

کراس فیت قهرمانی قم برترین های خود را شناخت


مسابقات کراس فیت قهرمانی جام فجر زیر نظر هیات ورزش های همگانی استان قم و رقابت ورزشکاران سه رده سنی با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کراس فیت از جمله رشته های زیر مجموعه یکی از پرمخاطب ترین هیات های ورزشی یعنی هیات ورزش های همگانی استان قم است که ریاست آن را یکی از چهره های تحصیل کرده این عرصه یعنی اسماعیل زند بر عهده دارد و از زمان حضور وی تحولات مثبت و وسیعی در ورزش همگانی قم رخ داده است.

افزایش گرایش حضور مردم در فعالیت های همگانی ورزش، ایجاد انگیزه برای فعالین عرصه ورزش به منظور مشارکت در راه اندازی رشته های جدید زیر مجموعه فدراسیون همگانی، بهره گیری از دانش و تجربه قهرمانان با سابقه ورزش قم برای توسعه ورزش همگانی و حتی گرایش اسپانسرها به حمایت از ورزش از جمله اتفاقات مثبت این هیات به شمار می رود.

یکی از رشته هایی که در این هیات به خوبی سر و شکل گرفته، کراس فیت است که مسابقات قهرمانی آن از سال 1398 استارت خورد و یکی از دوره های جدید آن به مناسبت میلاد حضرت علی علیه السلام ویژه آقایان در مجموعه ورزشی صهبا با حضور بیش از 70 ورزشکار و البته با اجرای صحیح شیوه نامه های بهداشتی در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به انجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کراس فیت قهرمانی قم برترین های خود را شناخت

کراس فیت قهرمانی قم برترین های خود را شناخت