مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-17سياسي

لزوم همگرایی و مدیریت اموال مازاد دولتی در همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همگرایی و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف، خواستار مدیریت اموال مازاد دولتی در همدان شد.

- به گزارش، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به موضوع جهاد تبیین عنوان کرد: ما موظفیم که عملکرد نظام اسلامی را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز، هجمه ها خیلی بیشتر از گذشته شده است و دشمنان ما سعی دارند تا عملکرد 42 ساله نظام اسلامی را زیرسوال ببرند، گفت: باید طبق کلام امام (ه) در هر جایی، هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبیین عملکرد اسلامی باید در دستور کار باشد، اظهار کرد: این روزها سرانه مطالعه در کشور نیز پایین است بدین ترتیب، صرفاً با استفاده نادرست دشمنان از فضای مجازی زحمات و اقدامات نظام اسلامی را زیر سوال می برند و باعث می شوند فشار و چالش های بیشتری بر روی مردم وارد شود.

وی با تاکید بر لزوم همگرایی و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف، خواستار مدیریت اموال مازاد دولتی در همدان شد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه برای برخی از اموال باید فکر اساسی شود، گفت: بسیاری از اماکن زیر مجموعه ادارات خالی و بدون استفاده هستند؛ این در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همگرایی و مدیریت اموال مازاد دولتی در همدان

لزوم همگرایی و مدیریت اموال مازاد دولتی در همدان